Felhasználási feltételek

Általános Szerződési Feltételek

1. Általános információk

1.1. Megrendelésed elküldésével Te (a továbbiakban: Vevő) a Superio Kft. (a továbbiakban Superio) vásárlója leszel, ezért kérjük, hogy megrendelésed véglegesítése előtt gondosan tanulmányozd át az alábbi tudnivalókat.

1.2. A Superio webáruházában /ziajashop.hu/ (a továbbiakban: Webáruház) való vásárlásod esetén a termékek eladója minden termék esetében a Superio.

1.3. A Superio adatai:

§ Székhely: 1223 Budapest, Hűség utca 22.
§ Adóigazgatási szám: 14061864-2-43
§ Cégjegyzékszám: 01-09-887109
§ Csomagküldő kereskedelmi tevékenység TEÁOR száma: 4791
§ Képviselő neve: Szabó András
§ Adatkezelés nyilvántartási száma: NAIH-69157/2013.
§ Telefonszám: +36 1 205 3191
§ E-mail: info@superio.hu

1.4 A Webáruházban minden olyan cselekvőképes személy vásárolhat, aki elfogadja jelen Általános Szerződési Feltételeket és azt magára nézve kötelezőnek tekinti.

1.5 Bár a Superio gondosan ellenőrzi a Webáruházban lévő termékek árait, fenntartja magának a jogot bármely nyilvánvaló tévedés, számítási, szerkesztési, és technikai hiba miatt megjelenő hibás árak módosítására, valamint olyan árváltoztatásra, amelyet jogszabály módosítás indokol. A Webáruház működtetésével kapcsolatos esetleges technikai problémákból adódó, egyértelműen tévesen megjelent árakért a Superio nem tud felelősséget vállalni. A Superio fenntartja magának a jogot minőségi vagy egyéb problémákból adódóan egyes termékek forgalmazásának beszüntetésére.

2. Regisztráció

2.1 A Webáruházban történő rendelés leadásához, nem szükséges regisztráció, a fizetéshez/szállításhoz szükséges adatokat a vásárlási folyamat végén kell csak megadni.

3. Vásárlás

3.1 A megrendelések leadása a Webáruházban kizárólag elektronikus úton lehetséges. Telefonon, faxon, e-mailen, levélben leadott rendeléseket a Superio nem fogad el. A rendelésekkel kapcsolatos tájékoztatásokat a Superio szintén elektronikus úton küldi el a felhasználók részére.

3.2 A megvásárolni kívánt áruk jellemzőit a Vevő az adott termék képe mellett elhelyezett termékleírásból ismerheti meg. Amennyiben további kérdése merülne fel a termékekkel kapcsolatban, vevőszolgálatunkon kaphat részletes felvilágosítást. Vevőszolgálatunk elérhetősége: info@superio.hu

3.3 A termékek vételára a kiválasztott termék mellett feltüntetett ár, amely tartalmazza az ÁFÁ-t és minden esetben 1 darab termékre vonatkozik.

3.4 A Vevő a kiválasztott terméke(ke)t a Kosár gombra kattintva gyűjtheti össze. A Kosár tartalmának módosítása illetve törlése a rendelés leadása előtt lehetséges. A Kosár tartalmához a kiszállítás díja automatikusan hozzáadódik.

3.5 A Kosár tartalmának elfogadása és ez által a megrendelés elküldése a Megrendelés gombra történő kattintással történik. Az ilyen módon létrejött megrendelés interneten kötött, de nem aláírt szerződésnek minősül, melynek tartalma archiválásra kerül és utólagosan hozzáférhető, visszakereshető.

3.6 A megrendelés befogadásáról a Vevő részére a Superio visszaigazoló e-mailt küld. Készlethiány esetén előfordulhat, hogy a megrendelést a Superio nem tudja teljesíteni. Ilyen esetben a Superio a Vevőt értesíti.

3.7 A Superio minden vásárlásról ÁFÁ-s számlát állít ki, mely tartalmazza a termékre vonatkozó adatokat (cikkszámát, az ÁFA kulcsot, az ÁFA értékét, a termék megnevezését, a nettó egységárát, a mennyiséget, a bruttó értéket), a Superio és a Vevő adatait, a fizetésre vonatkozó adatokat és a kiszállítás költségét.

4. Fizetés

4.1 A Superio Webáruházában a vásárlás utánvétes fizetéssel vagy átutalással, illetve személyes átvétel esetében készpénzzel lehetséges.

4.2 Utánvétes rendelés esetén: A Vevő a megrendelés teljes összegét a terméket kiszállító futárszolgálat munkatársának készpénzben teljesíti. Mivel a futárszolgálat csak készpénzt fogad el, így az átvételnél nincs lehetőség a vásárlási utalványok, egyéb kedvezmények beváltására.

4.3 Átutalás esetén: A kiválasztott áruk megrendelése után az kiküldött megrendelés visszaigazolás alapján a termékek ára kerül átutalásra az alábbi bankszámlaszámra: Sberbank 14100127-22939649-01000007 A megrendelés gyors beazonosíthatósága érdekében az átutalás megjegyzés rovatában szükséges a megrendelés azonosító feltüntetése. Az átutalás beérkezése után Superio elektronikus úton értesítést küld a várható kiszállítás időpontjáról.

5. Kiszállítás

5.1 A Webáruházban megrendelt termékeket futárszolgálat szállítja házhoz (kivéve személyes átvétel esetén), a megrendelés során megadott, magyarországi szállítási címre. A kiszállítás díja (futárköltség) a Vevőt terheli.

5.2 A futárköltség Magyarország egész területére rendelésenként:

2-4 munkanapos szállítás esetén bruttó 990 Ft

Bruttó 12000 Ft-ot meghaladó megrendelés esetén a kiszállítás díja Superio-t terheli.

A Superio külföldre történő szállítást jelenleg nem vállal.

5.3 Amennyiben a rendelésen több tétel is szerepel, akkor előfordulhat, hogy a kiszállítás több részletben történik. A fuvarköltséget a Superio ebben az esetben is csak egyszer számlázza ki.

5.4 A ziajashop.hu és – a Superio által üzemeltetett másik webáruház – az ecoverwebaruhaz.hu weboldalon 24 órán belül azonos megrendelői adatokkal leadott megrendelések esetén a szállítási költséget csak egyszer számítjuk fel, és a két webáruházban rendelt termékek együttesen kerülnek kiszállításra

6. A megrendelt termékek átvétele, az árucikkek cseréje

6.1 A termékek kiszállítása személyesen, házhoz történik, hétköznapokon 8-20 óra között. Amennyiben a kiszállítás során a csomag átvétele sikertelen, erről a szállító értesítést hagy, majd egy új alkalommal ismét kísérletet tesz a csomag kiszállítására. A Vevő által megjegyzésként feltüntetett további információkat a kiszállítás körülményeiről vagy egyéb feltételeiről minden esetben átadjuk a futárszolgálatnak, de nem tudjuk ellenőrizni, hogy a kézbesítő figyelembe is veszi azokat.

6.2 Amennyiben az újra kiszállítás a második alkalommal sem sikeres, és a Vevő hibájából hiúsul meg, az újraküldés költségei a Vevőt terhelik.

6.3 A Vevő köteles a kiszállítás időpontjában a csomagot tételesen ellenőrizni, valamint meggyőződni arról, hogy a számlán szereplő tételek a valóságban megegyeznek a rendelt, és kiszállított termékekkel. Ha ezzel kapcsolatban bármilyen probléma felmerülne, azonnal köteles felvenni ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot, a hiba elhárítása érdekében.

6.4 Hiánytalan teljesítés esetén a Vevő köteles az átvételi elismervényt aláírni. Ezt követően hiányosságokra vonatkozó reklamációkat nem áll módunkban elfogadni!

6.5 A Vevő a csomagot termékszámla hiányában nem veheti át, amennyiben hiányzik a csomagból, haladéktalanul fel kell vennie a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal.

6.6 Ha a megrendelt árucikk hibás, és a hiba az áru átvételét megelőzően keletkezett, vagy a termék a szállítás során megsérült, azt a Vevőnek az átvételt követően 24 órán belül jeleznie kell a Superio ügyfélszolgálatán az info@superio.hu címen. Amennyiben ez megtörténik, abban az esetben a hibás terméket a Vevő választása szerint a Superio 8 napon belül díjmentesen kicseréli vagy árából árengedményt ad.

7. A vásárlástól való elállás joga

7.1 A megrendelt termékek kézhezvételétől számított 8 napon belül a Vevőnek joga van elállni vásárlási szándékától. (Kézhezvételi időpont a futártól történő átvétel időpontja. Ez a futártól kapott nyugtával bizonyítható.) Ezt a szándékát írásban (e-mailben) kell jeleznie az ügyfélszolgálat felé és a kiszállított terméket, a lenti dokumentummal együtt a Superio címére vissza kell juttatnia. Ebben az esetben a Superio a termékért kifizetett vételárat visszatéríti az elállást, illetve legkésőbb a termék visszaszolgáltatását követő 30 napon belül a dokumentumon feltüntetett bankszámlaszámra. A visszatérítés a szállítási költségre nem vonatkozik, valamint a megrendelt termék visszajuttatásának költségeit is a Vevő viseli.

7.2 A Superio kizárólag sérülésmentes, hiánytalan csomagolású termék visszaszolgáltatása esetén köteles a teljes vételárat a vásárló részére megtéríteni. A csomagolás sérüléséből, vagy a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő károk költségei a Vevőt terhelik. Abban az esetben, ha a terméket a Vevő használatba vette, és nem tudja sérülésmentesen visszajuttatni, akkor a Superio nem vállalja a termék visszavásárlását.

A szükséges dokumentum az alábbi linkről letölthető:
Űrlap vásárlástól való elálláshoz [doc], [pdf]

8. A Webáruház biztonságos használata

8.1 A Webáruházban való vásárlás feltételezi a Vevő részéről az internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a felmerülő hibákra. A Vevő teljes körű felelősséggel tartozik minden olyan rendelésért és egyéb tranzakcióért, amelynek során adatai felhasználásra kerültek. Erre való tekintettel kérjük, gondoskodjon adatainak megfelelő kezeléséről.

8.2 A Superio nem felelős az alább felsorolt pontokban részletezett hibákért:

§ működési hiba az internetes hálózatban, amely a Webáruház akadálytalan működését és a Webáruházban való vásárlást akadályozza,

§ bármilyen meghibásodás, bármely vételi eszközben a kommunikációs vonalakon,

§ bármely levél – független attól, hogy papír, vagy elektronikus formában érkezett – de főleg bármilyen adat elveszése,

§ bármely szoftver nem megfelelő működése,

§ bármilyen programhiba, abnormális esemény, vagy technikai hiba következményei.

8.3 A Superio nem vonható felelősségre semmilyen esetben vis maior esetén, vagy bármilyen eseménnyel kapcsolatosan, ami nem az irányítása alatt áll.

8.4 A Superio nem felelős semmilyen alapon, semmilyen kárért, független attól, hogy direkt, vagy indirekt, ami a Webáruházhoz való csatlakozás miatt következett be.

8.5 A  Vevő felelőssége felmérni, hogyan védheti meg a számítógépén tárolt adatait a behatolóktól. Egyedül a Vevő felelős a Webáruházhoz való kapcsolódásáért, és a Webáruházban való vásárlásáért.

8.6 A Superio szabadon, bármikor módosíthatja a vásárlás feltételeit, szabályait és a Webáruház kínálatát, akcióit. A változás a Webáruházban történt bejelentés időpontjától lép életbe, így az ez előtti megrendelésekre nem vonatkozhat. A változtatások bevezetését illetően a fentieken túl a Superio-nak értesítési és bárminemű indoklási kötelezettsége nincs. Bármely résztvevőnek, aki nem ért egyet a szabályok módosításával, fel kell hagynia a vásárlással.

8.7 A Superio szabadon beperelhet bármely személyt, aki csalást követ el vagy annak elkövetésével próbálkozik a Webáruházban.

8.8 A Superio nem vonható felelősségre semmilyen, harmadik személy által valamely résztvevőrovására történt csalás miatt. Abban az esetben, ha a résztvevő bármilyen formában megsérti a szabályokat, a Superio érvénytelennek nyilváníthatja regisztrációját, vásárlását, és a Vevő nem jogosult fellebbezni a döntés ellen.

8.9 A Superio semmilyen formában nem vállal felelősséget a vásárlás során megadott hibás adatokból eredő téves teljesítéséért.

9. Személyes adatok védelme

9.1 A Superio a birtokába jutott adatokat bizalmasan kezeli, kizárólag a rendelések teljesítéséhez és vásárlással kapcsolatos célokra használja fel.

9.2 A Vevő adatai harmadik félnek nem kerülnek átadásra, kivéve a megrendelés teljesítéséhez szükséges (szállítási) alvállalkozónkat.

9.3 A Vevő adatainak kezelésekor 1992. évi LXIII. Tv. rendelkezései alapján, az Adatvédelmi Törvénynek megfelelően járunk el.

9.4 Vásárlásával (regisztrációjával) Vevő hozzájárul ahhoz, hogy személyes adatait a Webáruház üzemeltetője, a Superio Kft (1223 Budapest, Hűség utca 22.) kezelje, és adatait a Webáruházban leadott megrendelések teljesítéséhez használja fel; vagy amennyiben azt a regisztráló igényli, arra fordítsa, hogy a regisztrálót hírlevél formájában tájékoztassa termékeiről, akcióiról.

9.5 Az adatszolgáltatás önkéntes. A Vevő adatainak feldolgozását a Superio végzi. Amennyiben adatai jövőbeni felhasználásához nem járul hozzá, kérjük, erről értesítsen minket írásban az alábbi címen: Superio Kft., 1223 Budapest, Hűség utca 22. vagy info@superio.hu.

10. Törvényi szabályozás és panaszkezelés

10.1 A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság fogyasztóvédelmi tájékoztatója az internetes vásárlásokkal kapcsolatos legfontosabb tudnivalókról itt érhető el.
(http://www.nfh.hu/magyar/hasznos/vasarlas/internetes/internet.html)

10.2. A fogyasztói panaszügyintézés írásban az info@superio.hu címen, illetve telefonon a +36 1 205 3191-as telefonszámon történik.

11.3 Amennyiben a Vevő úgy gondolja, hogy a Superio panaszát nem megfelelően kezelte, a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság területi illetőségéhez fordulhat.